Våra Tjänster

Framgångsrik digital handel

Vi på CAG Ateles vill bidra till att driva och utveckla din digitala affär med vårt unika helhetserbjudande – vårt ekosystem. Tack vare vårt skräddarsydda ekosystem kan vi tillsammans med dig skapa lösningar som är designade för att förbättra kundupplevelsen, optimera verksamhetseffektiviteten och driva tillväxt. 

2 medarbetare bakom sina laptops

Jan Engström berättar om CAG Ateles ekosystem

Vårt ekosystem

Varje del i vårt ekosystem är utformad för att samverka med övriga, och vi ser dem alla som viktiga delar i processen mot att utveckla din digitala affär. Som din helhetsleverantör skapar vi resultat och säkrar avkastning på din investering. Det görs från den första förstudiefasen, genom hela utvecklingsprocessen, till löpande affärsutvecklande optimering mot utvalda KPI:er, hosting, maintenance och support. Läs mer om varje del nedan. 

5 kugghjul för Utveckling, Support, Underhåll, Drift och Affärsutveckling

Affärsoptimering

På CAG Ateles förstår vi att en framgångsrik e-handelsverksamhet kräver mer än bara en robust teknisk lösning. Det handlar om att kontinuerligt optimera och förbättra varje aspekt av kundresan för att skapa en lönsam affär och driva långsiktig tillväxt – affärsutveckling! 


Läs mer »

Utveckling

På CAG Ateles är vårt tillvägagångssätt för mjukvaruutveckling djupt rotat i att erbjuda skräddarsydda lösningar som ökar kundens affärsvärde. Vi brinner för att leverera högkvalitativa lösningar genom våra specialistkunskaper inom plattformarna Pimcore och Adobe Commerce/Magento. 


Läs mer »

Drift 

Vi erbjuder expertis inom drift av applikationsplattformar och den senaste tekniken för DevOps/CloudOps. Med vårt åtagande att leverera det bästa affärsvärdet ser vi i nära samarbete med övriga delar i vårt ekosystem, bl.a. teamet för affärsutveckling, till att du får en komplett och förstklassig lösning för hela ditt system. 

Läs mer »

Support

Vi vet att pålitlig och effektiv support är avgörande för framgångsrika e-handelslösningar. Vi har därför byggt upp en robust supportstruktur som kan hantera alla typer av tekniska utmaningar och behov – allt med syfte att lösa problem innan de påverkar dina kunder och dina intäkter. 


Läs mer »

Underhåll

Vi förstår att en framgångsrik digital handel inte bara handlar om att utveckla och lansera en e-handel, utan också om att säkerställa dess långsiktiga funktionalitet och prestanda. Därför är en viktig del i vårt ekosystem Underhåll som är designat för att erbjuda dig som kund säkrat stöd och underhåll för din e-handelslösning. 

Läs mer »

Kontakta oss om du vill veta mer

Tobias Lindstöm, CEO

Tobias Lindström
CEO
CAG Ateles
+46 736 40 92 32
tobias.lindstrom@cag.se

Jan Engström, COO

Jan Engström
COO
CAG Ateles
+46 705 52 55 89
jan.engstrom@cag.se

Kundcase

Maxbo kundcase

Maxbo

Maxbo har en välutvecklad onlinehandel inom både B2B och B2C.

Läs mer »

Gleerups kundcase

Gleerups

Gleerups erbjuder läromedel och kurslitteratur från förskoleklass till universitet och högskola.

Läs mer »

Melbye kundcase

Melbye

Melbye är ett av de modernaste digitaliserade aktörerna i sin bransch.

Läs mer »

Kinto kundcase

KINTO

KINTO förflyttar Toyota från ett bilföretag till ett mobilitets-företag.


Läs mer »