B2C-handel

Framtidens digitala handel

På CAG Ateles arbetar vi dagligen med att skapa och utveckla framtidens digitala handel.

Vi är vana vid att förenkla, förtydliga och förbättra shoppingupplevelsen tillsammans med kund, vilket resulterar i att åra kunder kan nå affärsmål som ökad konvertering och snittordervärde.

Vi följer kontinuerligt de senaste trenderna och utvecklingarna inom B2C e-handel och delar denna kunskap löpande med kunden. Genom att hålla oss uppdaterade på omvärldsförändringar, ny teknik och konsumentbeteenden kan vi hjälpa er att ligga steget före och fatta beslut som stärker konkurrenskraften.

Erfarenhet

CAG Ateles har en lång historik av att arbeta med B2C-kunder inom flera olika branscher.

Vår strategiska kompetens bygger på år av erfarenhet inom B2C och retail, både från kund- och leverantörssidan, vilket ger oss en djup förståelse för marknadens behov och utmaningar.

Den här förståelsen tar vi med oss in i varje nytt partnerskap för att kunna erbjuda lösningar som både är beprövade och nytänkande.

Webbredaktören hos Gleerups

Maria Wallmark, Webbredaktör Gleerups

“Att öppna upp för direktförsäljning till privatpersoner är ett stort steg för oss. Med stöd från CAG Ateles har vi inte bara förenklat köpupplevelsen, utan också gjort vår e-handel mer tillgänglig för alla.”

Plattformar

Vi specialiserar oss på att bygga e-handelsplattformar som inte bara optimerar design och funktionalitet, utan
som också anpassas efter kundens varumärkesidentitet och affärsmål.

Genom vår expertis inom Adobe Commerce och Pimcore levererar vi lösningar som stöttar både enkelhet och flexibilitet, vilket enligt vår erfarenhet är viktigt för dig som kund.

UX-driven utveckling

Vi utgår alltid från våra kunders kundresa i vårt arbete med att förena UX-design med datadriven optimering. Vi förbättrar kontinuerligt kundupplevelsen och maximerar konverteringen genom att se över points of pain (utmaningar) och points of gain (möjligheter) som användare och kunder stöter på under kundresans olika faser. Vi implementerar förändringar och testar strategier som ger användaren en intuitiv och engagerande upplevelse.

Omni-kanal

CAG Ateles har även en stark kompetens inom omni-kanalstrategier, där vi skapar lösningar som erbjuder en sammanhållen upplevelse oavsett om slutkunden handlar online eller i butik. Våra system är byggda för att stödja en kundresa över flera kanaler, vilket är en allt viktigare aspekt för B2C-bolag som också jobbar med B2B
och/eller återförsäljare.

Kundresehjul som visar faserna Discovery, Research, Conversion, Delivery, Post Sale

Kontakta oss om du vill veta mer

Tobias Lindstöm, CEO

Tobias Lindström
CEO
CAG Ateles
+46 736 40 92 32
tobias.lindstrom@cag.se

Jan Engström, COO

Jan Engström
COO
CAG Ateles
+46 705 52 55 89
jan.engstrom@cag.se

Kundcase

Här är några av de kundcase vi är extra stolta över. Låt dig inspireras av hur vi har hjälpt andra kunder i deras utmaningar.

Gleerups

Gleerups

Gina Tricot

Gina Tricot

Maxbo

MAXBO

Gant

Gant

Här kan du läsa mer om våra tjänster och vad vi kan göra för din e-handel.